Monday 4 January 2010

3rd update for today..

OMG!..lagi 4 jam lg nak abes keje nih,tp dh 3rd time aku update blog aku yg x berkutu nih..oleh kerana saya sgt bosan,saya mahu mengupdate entry yg bosan juga supaya korg suma senasib dgn aku bila membaca entry ni..muahahaha

Okeyla..harinih utk sebagai referance aku sendiri nak cite sedikit sebyk tentang sejarah DotA aku..
So, akn ada byk scenes yg syok sendiri jgn mare yer..hehe

Uni 2004~2005(1 and 2nd sem) - Kutuk DotA kaw2..time nih men General..bak kata member aku.."ape la dok katok binatang yg merangkak tu" yg lebih dikenali sbg creep...time nih siap ade kumpulan general dan DotA..x leh blah..hahah

Uni 2005 (awal sem 4) - time nih tgh cuti panjang,geng2 general(dh tinggal sikit time nih) sume balik kg. tinggal bdk2 dota je..akibat dh x tau buat ape,aku pon tercopy dota dari share folder org dan dgn machonya aku join LAN game..rekod aku masa 1st time men ialah 0bunuh 25mati..haha dasyat kan..
All the pro player they once noob...tu motto aku utk men game nih...

2006~2008 - time nih tgh peak, berbekalkan nasi lemak 50sen kuala perlis tiap2 pagi buta, aku berjaya menjadi salah sorg top player kat unimap, clan gua menang game inter collage kat Unimap...time tu syok gila sebab most of the student(male) the musim men DotA time tu...

2008- current - sudah slow down, dh berkerja tp masih single..haha tp lately kerap gak men Garena dgn member2 lame...susah nak buang gian men benda nih...

hahaha..boringkan dgr aku up diri sendiri...gotcha!! kan anda dh boring juga..
sampai sini je la....nak prepare dummy utk buat2 nampak bz...
bye2

No comments:

Post a Comment