Sunday 23 May 2010

Mari Ceriakan Blog Saya..

senang je cara nya...masukkan gambar2 awek cun dulu....


awek comel nih Yui nama dia...artis J-pop yg pertama sekali aku minat...
mula2 minat lagu je...x tau muka penyanyi..sekali nampak muka dia melekat trus..haha


Yang nih pulak niigaki risa dari group morning musume...time kat U dulu ade sorang mamat freak mana tah dok share benda2 group nih sampai finally aku pon dh terpengaruh jadi peminat group nih pulak..haha FYI group nih bkn je menyanyi tp lebih kepada idol kepada remaja2 di Nihon sana
















seretusnya...nihlah antra pelakon2 K-drama yg aku minat tgk...korean drama nih x tau la nak ckp mcm mana..tp mostly aku x rasa menyesal pon tgk cita2 depa nih....
Snow Queen,Millionare 1st love,love story in harvard, i'm sorry i love you, bad family,One liter of tears,BOF,women of the sun,super rookie...ect...pd aku best dan ada keunikkan berlainan compared to each other,,,,

sekian dr aku...barulah nampak ceria sikit page nih...huhu ^^
~アスリ~ どぞよるすく おねがいします~

No comments:

Post a Comment