Wednesday 13 April 2011

Percutian ke Langkawi laghikkkk~~

Aku amek annual leave 3 hari start from rabu sampai jumaat..puas2..haha
kali nih follow geng2 banting ke Langkawi...isk2 dlm 5 taun nh dh nak dekat 5 kali aku p langkawi nih....tp kali nih rombongan seramai 13 orang...mungkin feeling tu berbeza sikit kot....

Utk bekas2 go-kart kaki.....berita baik untuk anda..aku pon terkejut,dulu aku main RM60 utk 10minit...sekarang sudah murah jadi rm37 sahaja....apa lagi 8 org geng2 aku berlumba kat track tu...best gila kita main potong-potong....
this is my second time racing here,something remain unchange...again i'm no1 in this race...hahaha suma x puas hati ajak rematch...nasib bek 37ringit je..so esok plan nak rematch....

utk hari nih banyak benda buat sama2..dlm group yg ramai..kali nih feeling dia memang agak best..thanks to Jabar who organized everthing...just pay and go with it..easy2..^^

No comments:

Post a Comment