Wednesday 20 April 2011

Copa del ray : Real Madrid vs Barcelona

Pagi tadi aku layan Real MAdrid vs Barcelona for Copa del ray finale...
aku peminat Real madrid..member aku tanya kenapa aku happy gila tgk real menang copa del ray nih.....

jawapannya ialah..
What cup doesn't matter..yg pentingnya ialah Real Madrid kalahkan Barca...hahaha
aku serius happy gila tgk madrid menang..jarang betul aku minat satu team tu sampai mcm nih...last dulu aku rasa team AC Milan 2002 - 2006

ada byk argument tentang mourinho approach for barca game..ramai yg critic beautiful football (barca) vs Negative Football(real)

tp jom tgk satistik semalam...

Game Stats
Stat Barcelona Real Madrid
Shots 10 12
Shot on target 4 6
Saves 4 4
Corners 12 3
Offsides 5 8
Fouls(committed) 24 26
Possession 67% 33%

Barcalona lebih kat possession je..and mostly passing dgn player sendiri kat diorgnyer own half...
Real pulak kalau dpt bola lebih kurang 3-6 touches dh sampai within Barcanyer pelnati area...

pada aku barca yg passing2 without any vision is more2 boring than madrid..kalau diorg bangga sgt dgn game passing diorg no problem,tp critic approach team lawn tu yg buat aku sakit hati....

finally thanks to special one mourinho dgn taktikal nearly perfection yg ditunjungkan semalam...keep it up for next UCL game...hala madrid!!!...

No comments:

Post a Comment