Thursday 26 May 2011

Nak pilih mana satu nih????

Azmi seorang bekerjaya dan byk duit..tp dia masih single dan xkawin2 lagi..mama dia selalu bising sebab Azmi nih x kawin2 lagi..
tension kene basuh dgn mak dia akhirnya Azmi pon mengalah dan suruh mama dia carikan calon Isteri...

Lalu mama dia pon bawakkanla 3 org wanita utk si Azmi nih pilih
sorang Cikgu sekolah,sorang Lawyer dan sorang tu lagi Doktor

Azmi tgk 3-3 org nih cantik, so dia pon pening kepala nak pilih yang mana satu..dan finally dia ada satu idea..dia bagi ketiga-tiga wanita nih RM10 ribu setiap seorang dan menyuruh mereka datang balik dalam masa sebulan lagi...

Azmi : "Nah duit 10ribu,awak buat la apa2 yang patut dengan duit nih..nanti lepas sebulan datang jumpa abang balik tau.."

selepas sebulan ketiga-tiga wanita itu datang semula kepada Azmi...resultnya ialah..

Cikgu : "Duit 10ribu Abang tu saya laburkan dan sekarang dah jadi 20ribu"

Lawyer : "Duit 10ribu Abang tu saya gunakan untuk mekap,sauna,rambut,badan dan kecantikan sebab untuk abang jugak nanti"

Doktor : "Duit 10ribu Abang tu saya dah belikan perabot,mesin basuh dan semua peralatan rumah. senang nanti kalau nak kawin semua dh siap"

Pikir punya pikir akhirnya si Azmi nih pon membuat pilihan untuk berkahwin dengan Cikgu sekolah itu....

setelah di kaji ape kreteria yg Azmi tengok dan macam mana dia boleh menganalisis ketiga-tiga wanita tadi, akhirnya segala misteri telah terbongkar....
Azmi dengan slumbernya menjawap

Azmi : "Aku pilih bini aku nih sebab barang dia besau..baru puas sikit..hehe"

ces...dasar lelaki...buat saspen je,,,,,

No comments:

Post a Comment